bi nedeni yok..

** Ben bi denizin içinde yaşıyorum **

* Ayakları üşüdüğü için uyuyamayan kızın hikayesi..

* Emin olduğum bişey varsa, o da yağmur yağarken sigara içmeyi seviyorum. Bi de tren beklerken, ikisi bir arada olsa ...
Instagram
Home /Ask/ Submit/ 1'düşünce/ 1'Müzik/ 1'blog/ 1'şehir/ Flickr'2/ 1'zaman/xx/filmler/alıntılar/2011de ne olmuştu/listen my music/ Archive

iyi geceler
olmaz genelde

Posted 50 minutes ago With 2 notes

thelaurana:

delirmesanati dedi: bursayı istanbula katıcam GİDİP FETEDİCEM ORDUMLA BE

cabbarbaba dedi: he yani illa bursayı mı yakayım?

YİYO MU LAN YİYO MU

YİYO MU DİYE YAZARKEN O EL HAREKETİNİ YAPTIN MI ONU MERAK EDİYORUM SDGJHKSJALKLDFHKJ

Posted 53 minutes ago With 3 notes

abiye piç denmez hüptirik.

bana hüptirik dedi *-*

Posted 1 hour ago With 1 note

unutamıyorum aga

Posted 1 hour ago With 4 notes

yiğitin edebi blog olması bu gece de beni benden alıyor

bi de güzel yazıyo piç (abiye piç denmez)

insan gerçekten hayret ediyor

Posted 1 hour ago With 2 notes

bazenkusuyorumben:

utanma kadın biraz daha ağla sokaklarda.
biliyoruz, seviyorsun.

Posted 1 hour ago With 39 notes

reblog perma

cabbarbaba:

Ya beni sevenler bi layklasın da kim dost kim düşman onu bilelim bi.

YİĞİT’İ SEVMEYEN ADAM OLSUN, ŞAFAKLA ÖLDÜRÜCEM HEPSİNİ

Posted 4 hours ago With 14 notes

sevgiliamylee:

Sevipte sevişemediğim adamlar
Sevişipte sevemediğim adamlar

Posted 4 hours ago With 14 notes